środa, 1 grudnia 2010

Rzeczy które kocham?

Przyjdzie taki czas, że zapomnimy o rzeczach które naprawdę kochaliśmy. W pewnym wieku zostanie nam 1 lub 2 rzeczy które kochamy. Ważne jest to aby wiedzieć co naprawdę kochamy i robić to/być z tą osobą. Jeśli przestaniemy kochać cokolwiek, stracimy siebie, umrzemy, a śmierć będzie tylko formalnością.
Jednak miłość jest największą wartością.

Co tak naprawdę kocham teraz? (21 lat)
- kocham muzykę, wtedy gdy ma dobrą jakość, jest czysta. Pozwala mi to poczuć w sobie moc, odpręża mnie, przenosi w inne miejsca, pokazuje możliwości, daje siłę.
- kocham spokój, ciszę, w niej mogę usłyszeć swoje wnętrze, znaleźć odpowiedź na każde pytanie, odpocząć.
- kocham swobodę/wolność, gdy mogę być sobą, krzyczeć, śmiać się bez obaw o wizerunek czy innych.
- kocham być sobą, gdy nie muszę udawać, gdy ja to ja, mieć kontrolę nad swoim życiem.
- kocham nadzieję, wiarę w siebie, gdy wiem że mogę wszystko

A kogo kocham? To trudne pytanie. Nie wiem dokładnie czym jest miłość do drugiej osoby. Nie będę tworzył listy bo mogło by się okazać że jest pusta...

Chyba dla mnie [miłość = synergia]
tak ją traktuję...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz