piątek, 30 grudnia 2011

Dobroć innych

Dość tego obijania się, jedziemy z tymi wpisami :)
Co prawda znów będą wpisy z przeszłości ale cześć jest przemyśleń jest całkiem aktualna, a kolejność niektórych będzie miała znaczenie :)

Zaskakuje mnie, że niektórzy potrafią być tacy dobrzy mimo, że mnie dokładniej poznają, To tak jakby mówili tak wiem kim jesteś i lubię cię za to, nie musisz się wstydzić przy mnie, ja po porostu Cię lubię. Potrafią być bezinteresowni, dzielić się. Dla mnie to nie jest proste, trudno mi się z kimś dzielić, pomóc komuś, a w rezultacie ta osoba będzie silniejsza odemnie i w przyszłości może wykorzystać tę siłę przeciwko mnie.

To pokazuje, że nawet osoba teoretycznie mało znacząca może mieć wpływ na wielkich ludzi.

~~~~~~
Co prawda to ostatnie zdanie jakieś dziwne jest ale zostawmy je w spokoju :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz