niedziela, 27 maja 2012

Cielesna erotyka

Wydawało mi się, że erotyka jest u mnie głównie pochodzenia fizycznego i wtedy gdy występuje lub jej obietnica to jestem podniecony ale okazało się, że jest bardzo związana z psychiką. Wystarczył jeden sms, który nic nie zmienia w strefie fizycznej ale zmienił w psychicznej i odechciało mi się seksu, erotyki i to bardziej niż po ewentualnej masturbacji, która ostatnio przestała skutecznie blokować erotykę. Ten sms niewiele zmienił, prawie nic ale uzmysłowił mi, że mając zbyt duże nastawienie na coś i jeden plan, wraz z perfekcją powoduje to, że jakiekolwiek zmiany są bolesne i wychodzą przy tym niedoskonałości planu, w tym nie przewidzenie wszystkich możliwości.

Ślepo z całej siły dążyć do czegoś i akceptując tylko jedna drogę niemal skazujemy się na porażkę, niemal bo wciąż jest to możliwe ale ryzyko vs zysk wychodzi, że jestem zbyt lekkomyślny.


~~~~~~
Jakieś strasznie osobiste te wpisy się robią, aż zastanawiam się czy powinienem je dalej tu umieszczać ale z drugiej strony to wciąż moje życie, zdarzają się różne rzeczy, a te związane z tą dziewczyną to naprawdę ciekawe doświadczenie, którym chciałbym się podzielić zwłaszcza biorąc pod uwagę ciekawe zakończenie tych wydarzeń z nią w roli głównej. 


Co prawda przydało by się przytoczyć treść tego smsa ale go nie pamiętam, zapewne było coś o tym, że się rozmyśliła acz w tej chwili to drugi akapit ma większe znaczenie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz