wtorek, 4 stycznia 2011

Czym chcesz być?

Wybierać specjalizację? Informatyk? Kierowca rajdowy? Sportowiec?  Kaskader? Zabójca? Taki wybór byłby  tylko ograniczeniem...
Wybierając jakąś specjalność będę w tym najlepszy, idealny, doświadczony ale to tylko 1% możliwości. Poświęcić życie jednej rzeczy? Czy warto? Jeśli będę w czymś naprawdę dobry to może będą mnie pamiętać jako kogoś... pamiętać? kto? pamiętać co? mnie? moje uczucia? mój styl życia? Nie, oni będą pamiętać tylko to, że np. coś stworzyłem. Będą wspominać mnie? Ha! nie mnie ale jakąś osobę o moim wyglądzie, a z czasem to i o tym zapomną...
Czyli nie mogę zostać zapamiętany jako ja, z całym charakterem i głębią?
Nie na długo, a na pewno bycie najlepszym w czymś wiele nie zmieni.
Skoro i tak zapomną to żyć aby przeżyć to wszystko normalnym życiem to głupota.
i tak umrzesz, przeminiesz, znikniesz... Choćbyś był największym idiotą, niech to będzie TWOJE życie, bez ograniczeń które i tak nie mają sensu. Bez manipulacji, bez zwracania uwagi na innych. I tak przeminiesz.

Czym chcę być? Chcę być wszystkim co w zasięgu moim. Nie mając "specjalności" mogą mnie nie zauważyć ale żyję dla siebie, a nie dla nich. To ja podsumuję swoje życie, to ja będę znał każdy szczegół, to moja gra, to ja zamknę swój ostatni rozdział.

Więc żyj! żyj!! nie patrz na innych, wokół jest zbyt wiele martwych ludzi. Poziom trudności nie ma znaczenia bo chociaż zobaczysz jak wygląda życie zanim skończy się twój czas.

GO! GO! GO! IT'S TIME TO TRY!
BEFORE WE ALL DIE.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz