czwartek, 14 kwietnia 2011

Siła która jest?

Czasem nie jesteśmy gotowi na to co przynosi los. Potrafi nas to zaskoczyć, jesteśmy zaskoczeni ale często sami się do tych wydarzeń przyczyniliśmy. Mamy władzę nad swoim życiem, to my wyznaczamy jemu tor, to my budujemy przeszkody. Jesteśmy wszystkim w swoim życiu, a zarazem jesteśmy częścią wszystkich żyć.

Nieważne co się będzie dziać, ważne aby pozostać sobą, nie zgubić się we własnym labiryncie, nie stracić swoich! marzeń

Tylko ten kto "pisze role" ma wpływ na wydarzenia. Nasz umysł to twórca, a my jesteśmy obrazem jego twórczości. Tak zacząłem odgrywać nie swoją rolę, mojemu umysłowi grozi zapomnienie, ja chcę mu pomóc ale moje ego jest silne, powinienem z nim walczyć!
nie, powinienem być sobą

Co jest moją siłą?
-Wiara - wszystko jest możliwe i ja to wiem i akceptuję
-każde wydarzenie niesie korzyści, należy tylko je dostrzec
-nie ma zbyt trudnych celów, należ tylko dobrze się przygotować
-jestem swoją siłą i słabością, akceptuje to i umiem to wykorzystać
-tworzę swoją rzeczywistość - ode mnie zależy dziś i jutro
-jestem sobą bez uprzedzeń, bez oceniania innych, robię to co lubię i to co będę miło wspomina
-walczę do końca
-otwarty umysł gotów na nowe rozwiązania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz