niedziela, 19 listopada 2017

Rozmowa z duszą?

Nawet nie chcę zapisywać tych wszystkich myśli....
it's so many

Rozmawiałem ze swoją duszą? Wnętrzem?
  • Odblokowanie miłości zmieni przyszłość na dobrą
  • Spojrzałem w przyszłość, jeśli nie zmienię drogi to nie będzie ona taka jak marzę
  • na obecnej drodze czeka wiele trudności i będę musiał zapłacić/ stoczyć wiele bitew, uszkodzę swoją psyche.
  • Nie akceptuję zmiany w ~podstawie wiary w ludzi
  • przeszedłem przez piekło, zapieczętowałem miłość, przeszedłem kolejne trudności, teraz muszę odpieczętować to, przejść przez piekło raz jeszcze bo to kurwa ma dać mi szczęście?
    Nie mam zbytnio ochoty tego robić.
    ~Muszę zmienić przyszłość ale nie wiem czy jestem sam w stanie podjąć decyzje, która zrobi różnicę.
  • Może mogę wygrać w inny sposób?
  • kurwa
  • co wziąć ze sobą, co zmienić, a co odrzucić?
  • Chcę pozostać sobą ze swoimi zasadami!
  • moja dusza? Wydała mi się dość smutna, jakby skrzywdzona
  • i jeszcze wyłączam sex drive... wth?
  • chciałbym z kimś o tym wszystkim pogadać
  • chyba nie ma nikogo...
  • chcę czuć, że żyję
  • challenge


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz