środa, 29 listopada 2017

moja Battle Queen


  • odważna
  • piękna
  • seksowna
  • pozytywnie szalona
  • bliska mojemu wzrostowi
  • potrafi być bezwzględna kiedy potrzeba
  • inteligentna
  • z ciekawą osobowością
  • umie zaakceptować i próbuje zrozumieć różne rzeczy
  • ma własne zasady
  • umie słuchać 
  • ma dużo energii
  • szczupła
  • lekka asymetria ust / uśmiechu
  • małe piersi
  • przyjemny głos
  • prawdomówna
  • lubi broń i ostre rzeczy
  • umie odnaleźć się w różnych sytuacjach
  • uczciwa
  • potrafi dobrze się ubrać
  • jest otwarta dla mnie
  • nie przepada za tłumem
  • lubi muzykę podobną do mnie
  • jest dobrą przyjaciółką
  • ceni wartości podobne do moich
  • ma nastawienie do innych ludzi podobne jak ja
  • mogę przy niej być sobą
  • akceptuje mnie
  • lubi sex
  • młodsza odemnie
  • wierna
  • zdrowa
  • średnie / dłuższe włosy
  • battle rdy
  • ładne dłonie, długie palce



~~~~~~~~~~~~~~~~
Ach ten dawny ideał. Gdybym teraz spotkał taką osobę to pewnie raczej bym się przestraszył niż ucieszył. Był moment gdy nawet odrzuciłbym taki ideał jakby stanął mi w drzwiach. Obecnie to taka osoba by się mną nawet nie zainteresowała, a nawet gdyby to moje oczekiwania trochę się zmieniły...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz