poniedziałek, 18 czerwca 2012

Każda era w życiu ma własne cele, zasady, motywatory i... marzenia?

Ech to chyba każdy powinien rozważyć sam... Czuję, że obecna era jest przejściowa, już patrzę dalej ale nie jestem gotów na zmiany, jeszcze nie teraz.
Wciąż muszę być swoją motywacją, napędem bo kto inny pchnie mnie w kierunku, w którym chciałbym iść? Czy jest ciężko? Tylko gdy stoję w miejscu. Gdy się ruszę wszystko staje się proste.
To się nie zatrzymuj!
To daj mi kalejdoskop!*
Akurat, masz dość dużo wyzwań tak jak jest. Po prostu rób to co trzeba, przecież to daje ci tyle radości. Chcesz tego, to Twój cel. Na kalejdoskop przyjdzie czas. Tańcz z przeznaczeniem, tańcz z życiem. To takie piękne.

Gubisz się w swoich celach? Pomyśl co ostatnio sprawiało ci radochę, dlaczego to zrobiłeś, zrozumiesz co jest ważne i ważniejsze. Zmiany? Walcz o to co daje ci radość tu i teraz, przyszłość jest piękna ale żyjesz w teraźniejszości.

Uśmiechnij się i bądź silny, to życie jest Twoje. Tylko ty trzymasz te wszystkie klucze, te wszystkie możliwości.

Wypełnij przeznaczenie? Wypełnij swoje serce i duszę tym co kochasz to przeznaczenia samo się wypełni.



~~~~~~~~~~~~
*kalejdoskop - mój pomysł na to aby każdy dzień miał w sobie jakieś wyzwanie, ot coś jak koło fortuny z wypisanymi różnymi rzeczami do zrobienia, które wcale nie muszą być jakie spektakularne ale spowodują, że powinienem każdego dnia walczyć o rzeczy które sprawią mi przyjemność. Wystarczyło by jeden raz każdego dnia nim zakręcić i stawić czoła danemu zadaniu. Jednak jeszcze na to nie czas, mam sporo zwyczajnych rzeczy, które wciąż czekają na moją uwagę i powinienem zrobić je w pierwszej kolejności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz