poniedziałek, 2 września 2013

Krok dalej

Jeszcze jeden krok dalej. 2 rzeczy naraz XX i YY. To najwięcej ile mogę uciągnąć zachowując przy tym najwyższy poziom profesjonalizmu. Ponieważ robię to aby osiągnąć swoje cele i marzenia to warto je jasno określić. Dokładnie 29.05.2014 moje osiągnięcia to:
-7200zł pasywnego dochodu na miesiąc
-kapitał wolny 10000 zł
-będę prowadził szkolenia dla swoich ludzi
-stworzę dobry zespół zgranych ludzi
-szeroka wiedza z tego czym się zajmuję
-wysoka skuteczność w biznesie XX 5/10 i YY 9/10
-będę sobą (?) co to tak naprawdę znaczy? Battle Master!


-------
Skrzynka wódki dla Henka...
No no nieźle, założyłem się, że wygram. Trudno określić ile czasu będę potrzebował ale zrobię wszystko aby wygrać!
Pokażę im, że dam radę, samemu idąc swoją drogą jestem w stanie osiągnąć sukces. Czy moja droga jest teraz najlepsza? Pewności nie mam ale wybrałem swoją drogę i idę nią na 100%. Wygram bo taką podjąłem decyzję.

Kontakt z rodzinką chyba jeszcze bardziej podupadł po tych wszystkich rozmowach.
Czas pokaże czy podjąłem dobre decyzje ale dokonałem swojego wyboru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz