wtorek, 17 stycznia 2012

Granice

Jeśli nie wyznaczamy sobie granic czy to znaczy, że ich nie mamy? Nie, nasze ciało ma ograniczenia - niedawno sam to odczułem - ale nie o to chodzi. Nie tworząc limitów nie skupiamy się na nich, nie tworzymy w umyśle barier, które oddziałowywały by na nasze życie bo mówilibyśmy: "nie, tego nie mogę", a tak naprawdę nie próbując czegoś jak możemy być pewnie, że tu jest limit, każde wydarzenie, każda sekunda to nowe energetyczne doznanie, energia wciąż się zmienia to i granice też to robią dlatego mówiąc mogę wszystko nie oznacza, że nie mam żadnych limitów, to oznacza, że jestem gotów stawić czoła wyzwaniom... i przegrać bo nie dobrałem siły nad zamiary? Nie, brak granic nie oznacza braku logiki w podejmowaniu decyzji.

Nie zawsze wszystko jest dla mnie możliwe ale w innych okolicznościach i z innymi umiejętnościami dał bym radę. Czy to nie oznacza, że mam limity? Tak ale głównie to znaczy, że powinienem ćwiczyć swoje umiejętności, swoje skille, możliwości są nieskończone dlatego, że pozwalam im takimi być.

Zmusiłem się do napisania tego bo nie mogę patrzeć jak wciąż czekam na "idealny moment", który może przyjdzie....

Dopóki nie wyznaczasz granic wszystko jest możliwe dla ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz