niedziela, 29 stycznia 2012

Oczekiwanie

Ciekawi mnie co się teraz stanie, czy uda mi się zrobić to co bym chciał?
Trochę tego się tego nazbierało na wakacje, na życia, na kolejny dzień. Czy dokonam właściwego wyboru?

W wakacje:
jeździć na rowerze
poprawić refleks
strzelać - dla paintballa
umysł! musisz trochę poćwiczyć
ciało - trzeba by też poćwiczyć

Nie pytaj o sens, zrób to co da ci radość nie tylko chwilową
po wakacjach:
taniec!
paralotniarstwo!
język obcy
skałki

Nie daj się pokonać wymówkom, słonościom, rób to co trzeba, tu nie chodzi tylko o szczęście, liczy się też końcowe prawdziwe zwycięstwo.

~~~~~~~~
Jeśli czytałeś/aś wpis "Gra wciąż trwa" to wiesz, że coś się zmieniło w moim życiu. wakacje nie były idealne ale robiłem te rzeczy które napisałem choć nie tak często jak bym tego chciał ale robiłem je i to nie na odwal tylko prawidłowo choć rzadko. A w obecnym semestrze? Kurs na paralotniarza trochę mi nie pasował ale pozostałe rzeczy zacząłem od razu, bez wahania choć z pewną obawą jak to będzie, wiedziałem że teraz nie mogę się zatrzymać jeśli chcę zacząć żyć. No może języka też nie zacząłem ale teraz to zrobię o ile wybiorę język, a raczej miejsce gdzie chciałbym pojechać i wtedy język, który będzie mi potrzebny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz