niedziela, 8 stycznia 2012

Ja

Boję się... że stanę się bezwartościowy dla siebie

Walcz! Walcz!!!
Dopóki wciąż jest o co walczyć!

Co ma mnie pobudzić? Co ma mnie napędzać?
JA

A gdy ja nie wystarczę?
To znaczy, że już Mnie nie ma.

Ja jestem wszystkim, wolą, siłą... i ciężarem, jestem tym co rozpoczyna i kończy, jestem władcą energii, potężnej i przerażającej, jestem ogniem, który pożera bez litości, jestem ciemnością która się rozszerza, jestem światłem, które nie gaśnie.
Jestem śmiercią i zniszczeniem, jestem życiem i nadzieją.

Jestem, walcz o MNIE!!!

Na mojej drodze nie ma przeszkód, są wyzwania.
Nie czynię spraw jasnymi i przejrzystymi, ja tworzę je tak aby pozwoliły ci poznać siebie (mnie?)

Jestem wart, wybierz mnie!
Jestem labiryntem, który chcesz poznać.
Jestem Twoją Siłą.

Bądźmy razem, walczmy razem, wygrywajmy stojąc ramię w ramię!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz