czwartek, 5 stycznia 2012

Zabrakło czasu...

Zabrakło mi czasu dla siebie...
Cel stał się ważniejszy niż ja. Czy to źle? To zależy od celu. Cel był w sumie ważny ale z jego wagi zdałem sobie sprawę gdy było po wszystkim. Pytanie: czy dałem z siebie wszystko? nie jest proste. Dałem bardzo dużo z siebie, z wielu rzeczy zrezygnowałem, jednak zabrakło czegoś na mecie... może determinacji? lub siły? a może tak  naprawdę dałem z siebie wszystko ale jako, że wynik jest kiepski to szukam powodów tej rzeczy?

Sama walka była długa, ciężka i zażarta, piękna w zwyciężaniu małych bitew ale przegrana wojna zawsze przeszkadza....

Odpowiedź można uzyskać stawiając pytanie: Czy gdybym mógł to rozegrałbym to inaczej, czy chciałbym to powtórzyć?
Zakładając, że nie miałbym obecnej wiedzy to nie, nie rozegrałbym tego inaczej, nawet mając obecną wiedzę nie wiem czy zrobiłbym to inaczej bo jedynym kluczem mogłoby być to, że muszę się więcej uczyć, a raczej nie dałbym rady...
Czy przegrałem? Obiektywnie chyba tak, subiektywnie też. Czy podjąłem wyzwanie? Zdecydowanie tak! Zagrałem, postarałem się i... przegrałem, trochę to boli.

Czy cel był ważniejszy ode mnie?
Nie
Trzeba zdefiniować co jest mną, czasem dla siebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz