sobota, 21 stycznia 2012

Jak spotkać jeszcze raz dziewczynę, która mnie tak zafascynowała?
1. Cofnąć czas
2. Wybrać losowy numer telefonu i trafić na nią
3. Spróbować znów na nią trafić przy przesiadce
4. Sprawić żeby odnalazła mnie przez neta
5. Nauczyć się skilli i ją odnaleźć
6. Skierować energię i spotkać ją znowu
7. Rozwiesić ulotki z info
8. Pojeździć w kierunku, w którym jechała
9. Dorwać info o wykonywanych połączeniach w 7.06.2011 ok 9.30
10. Przebrać się za drogowca/policjanta i przeglądać wszystkie autobusy i busy na tej trasie
11. Przejrzeć wszystkie zdjęcia za szkół i dorwać jej info
12. I jeszcze by się kilka znalazło

Kurwa... tyle możliwości, a ja zachowuje się jakby to był konie świata, ha ha ha ha tyle rozwiązań problemu, który sam spowodowałem i jedyne czego potrzeba to determinacja i odwaga i mogę wygrać to co teoretycznie przegrałem. Możliwości są nieskończone....

Walcz i nigdy się nie poddawaj

Walczysz - wygrywasz, tu nie chodzi o zwycięstwo w walce, podjęcie wyzwania i walka to jest zwycięstwo bo to pokonanie własnych słabości.

Umysł - ty bez litości pchasz mnie w stronę wygranej i pracy nad sobą, robisz to bezwzględnie ale skutecznie, jestem z Ciebie dumny, tak trzeba aby wygrywać.


~~~~~~
Bez względu na problemy zawsze znajdzie się rozwiązanie. Te kilka punktów zostało napisane pod wpływem jakiegoś artykułu, jeśli jesteś dość kreatywny powinieneś spróbować napisać 10 punktów jak zrobić coś czego pragniesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz