niedziela, 7 listopada 2010

Nick

Nigdy to nie był łatwy wybór. Zawsze się zastanawiałem czy lepszy będzie ten czy ten, myślałem co on może znaczyć w innych językach. Może to słowo gdzieś występuje i jest obraźliwe albo wulgarne. Chciałem wymyślić jakiś nick który mnie dobrze odzwierciedla a jednocześnie nie jest jednoznaczny,prosty.
Inni ludzie różne nicki mi nadawali ale żaden nie odzwierciedla mnie w całości, a niektóre wydają się dziwne chyba że ktoś mnie pozna bliżej, co jest rzadkie... Dodatkowo problemem jest dla mnie trudność wymyślanie męsko brzmiących nicków, a z kobiecymi nie mam problemów, dziwne...

Myślałem jak nazwać bloga, jaki nick przybrać i padło na reliverte, najdziwniejszy jaki do tej pory mam... chociaż "relive" znaczy przeżywać na nowo co dobrze pasuje do tego bloga.
W ten sposób prawie w każdym miejscu mam inny nick, niektóre się powtarzają ale po pewnym czasie i tak uważam, że nie pasują... albo odkrywam ich znaczenie w innym języku lub slangu które mnie nie cieszy.

Opisać siebie jednym słowem nie jest łatwo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz