czwartek, 18 listopada 2010

Solemn Hour

Our Solemn Hour

Co byś zrobił gdybyś przez jedną godzinę, tuż po Twojej śmierci, mógł zrobić wszystko, być kim chcesz i jak chcesz ale jedyne co by Ci z tej godziny zostało to wspomnienia, bardzo wyraźne, niemal jakbyś oglądał film. Wszyscy ludzie (jeśli byś ich sobie wyobraził) byli by najwyżej dokładnymi kopiami oryginałów. Nikt by nie widział co robisz i nikt by tego nie oceniał.
Co byś wybrał?

Ten wybór bardzo dobrze opisuje co cenisz w życiu i jak bardzo jesteś dojrzały.

Gdy pierwszy raz o tym pomyślałem decyzja zajęła mi ok 5 minut. Wybrałem to co uważałem za najlepsze ale wiem, że wybrałbym co innego gdybym lepiej znał życie...chociaż... tego się kiedyś dowiem...


~~~~~~
Tę "zagadkę" wymyśliłem słuchając utworu o tym samym tytule wykonawcy Within Temptation

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz