sobota, 6 listopada 2010

Przeznaczenie

Jak zmienić przeznaczenie?
Jeśli znasz swoją przyszłość to jedyną rzecz jaką możesz zrobić aby nie wydarzyła się to znaleźć się w innym miejscu. W moim wypadku z tym jest problem, znam wydarzenia a nie czas kiedy nastąpią.

Denerwuje mnie to, że znam przyszłość a nie potrafię z tym nic zrobić.
Dlaczego?
2 możliwości: mój system jest za słaby // przyszłość jest na tyle dobra, że nie ma potrzeby jej zmieniać.
Skoro znam przyszłość to powinienem wiedzieć która możliwość jest prawdziwa... i wiem, i znów mnie wkurwia, że nic z tym nie zrobię, a to znaczy, że obie są prawdziwe.

Znam, widzę przyszłość. to niesamowite jak teoretycznie błache myśli bez pokrycia w rzeczywistości stają się prawdą, rzeczywistością. Tylko jak odróżnić te myśli od innych? tu z pomocą przychodzą odczucia. Tak jak dzisiaj wiedziałem, że dzień będzie przejebany i chociaż logika podpowiadała coś innego to i tak wyszło na moje. A gdy to czego się obawiałem (a tylko czułem uczucie, że coś będzie nie tak) minęło i gdy to piszę to jestem już spokojny. Wygrałem bitwę której wolałbym nie wygrać, a byłem bez wsparcia, nawet moje systemy nie dały wsparcia, i już wiem co mnie w związku z tym czeka i nie jestem w stanie ????? tego zatrzymać. Do mnie należą szczegóły które i tak będą bez znaczenia.

Jak zmienić przyszłość?

~~~~~~
teraz gdy to przepisałem, ten wpis wydaje mi się trochę dziwny, tamte wydarzenie którego teoretyczne nie byłem w stanie zatrzymać, minęło bez większego znaczenia, z powodu mojej obojętności. jak zmienić przyszłość? chyba już wiem i chyba nawet to zapisałem na jednej ze stron dalej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz