czwartek, 4 listopada 2010

Wpis 1

Niewolno mi zapomnieć kim jestem, co mam, co mogę i czego chcę od życia. Bo jeśli zapomnę to nie będzie juz powrotu.

Co powoduje że nie mogę wszystkiego? Strach? Otoczenie? brak wsparcia?
To nie ma znaczenia, jedyne co może mnie ograniczyć to ja sam. Jeśli pokonam zwykłe słabości to osiągnę wszystko co zechcę. Po prostu nie mogę się poddać.

Wiem że mogę wszystko i nie boję się tego.

Żyję?
nie
Umarłem?
nie
Więc co się ze mną dzieje?
śnię
I nikt mnie nie obudzi?
nie, chyba że chrapaniem...

Nie czekaj, zrób to sam nim będzie za późno aby zacząć żyć.
Gdy się obudziłem poczułem moc i zobaczyłem że mogę wszystko

Jednooki człowiek jest królem wśród ślepców, a czy człowiek który nie śpi jest królem wśród śniących?
Chyba tak ale pewne jest to, że może więcej od nich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz