piątek, 20 kwietnia 2018

Dlaczego to wszystko?

Ponieważ chcę być pamiętany, ponieważ chcę zostawić jakiś namacalny znak, że istniałem, ponieważ mój czas się kończy... Powody, pewnie mógłbym długo wymieniać dlaczego napisałem tę książkę, jednakże to była by zapewne tylko nudna dla Ciebie wyliczanka. Jest wiele rzeczy, na które jestem w stanie spojrzeć w unikatowy sposób przez to, że jestem ego i nie obchodzi mnie to całe dążenie do oświecenia, a jednak wiem i rozumiem rzeczy, które zazwyczaj są dostępne tylko dla typowych dobrych i jakimś stopniu oświeconych osób. 

Uważam, że moje spojrzenie jest pełniejsze ze względu na to, że mogę postawić się w dobrej i złej perspektywie i zrozumieć obie strony. Nie powoduje to, że jestem jakiś lepszy, po prostu to powoduje kim jestem i chciałbym aby to według mnie dość rzadkie a może i unikatowe podejście zostało zapisane. Oprócz tego zawsze marzyłem o napisaniu książki choć nigdy nie wiedziałem czym dokładnie ma być, a gdy okazało się, że najlepszym rozwiązaniem będzie moja śmierć to postanowiłem nie odkładać tego już na później już dla mnie nie będzie. Jest to całkiem dobra i silna motywacja ale odkupiona dość dużą ceną. Piszę i robię to wszystko bo takie jest moje życzenie i mam jeszcze trochę siły aby je zrealizować w sposób, który mnie w całości satysfakcjonuje. Mam nadzieję, że lektura tej książki sprawi Ci przyjemność bo mimo iż nie piszę najprostszymi słowami to zależy mi abyś to Ty ją zrozumiał, abyś mógł spojrzeć na sprawy dobrze znane wielu osobom na ścieżkach rozwoju duchowego w nieco inny sposób. Możesz się w całości nie zgadzać z moim odmiennym podejściem ale wiedz, że nawet Ci, którzy są ograniczeni, cierpią z natury, a ich chwila życia jest bardzo krótka w continuum czasowym mogą znacznie więcej niż się wydaje. 
Chcę pokazać, że ego może znaczyć więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz