poniedziałek, 30 kwietnia 2018

One question

Gdybyś mógł zadać jedno pytanie bytowi, który zna odpowiedzi na wszystkie pytania to o co byś zapytał? W odpowiedzi mógłbyś usłyszeć tylko tak lub nie.
Moim pytaniem było to czy żyję pierwszy raz. Każda odpowiedź była by dobra. Jeśli żyłbym pierwszy raz to chciałbym przeżyć to życie najlepiej jak potrafię bo może to już moje ostatnie, a na pewno pierwsze, wspaniałe, niezapomniane. Jakby to nie było moje pierwsze życie to, żyłbym tak aby to życie było wspaniałe, aby było warte zapamiętania, aby coś znaczyło w tej ogromnej ilości innych żyć.

Nigdy tak naprawdę nie zadałem bezpośrednio tego pytania. Nie musiałem. Poznałem inną prawdę, która powoduję, że to pytanie nie jest już ważne. Dla mnie to pierwsze i ostatnie życie.
W rzeczywistości możesz usłyszeć odpowiedź na swoje pytanie. Dusza opiekuńcza, lub Twoja własna jest w stanie udzielić Ci jej. Zazwyczaj nie są zbyt rozmowne i usłyszenie od nich pełnego zdania jest trudne ale proste tak lub nie są w stanie powiedzieć. Usłyszenie odpowiedzi wymaga wyciszenia, najlepiej jeśli możesz otworzyć choćby tylko w niewielkim stopniu swoje trzecie oko, które pozwala na łatwiejszą komunikację z duszami. Możesz nauczyć się takich umiejętności z różnych książek lub od różnych oświeconych osób. Możesz też spróbować zapytać jedną z oświeconych osób, która potrafi porozumiewać się z duszami o to aby zapytała Twoje o odpowiedź. Nie każdy może chcieć Ci pomóc, musisz zdawać sobie sprawę, że oświeceni ludzie nie zawsze pomogą, czasem uznają, że sam musisz znaleźć odpowiedź lub nie jesteś na nią gotowy. Dusze za to odpowiadają bez większych oporów jeśli dobrze sformułujesz pytanie i jesteś w stanie usłyszeć odpowiedź. Jeśli boisz się odpowiedzi to jej nie usłyszysz.

Pomyśl więc czy jest coś o co chciałbyś zapytać? Czy coś zachęca Cię do nauczenia się umiejętności rozmowy z duszami? Twój wybór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz