sobota, 28 kwietnia 2018

Magia

Sam temat magii może nie jest bezpośrednio związany z resztą tematyki tej książki ale postanowiłem, że o niej napiszę. W moich zasadach właściwie wszystko było dla mnie dozwolone w odpowiednich warunkach i okolicznościach ale magia byłą dla mnie zawsze „owocem zakazanym”. Od kiedy zdałem sobie sprawę, że istnieje miałem w sobie głębokie przekonanie, że nie powinienem jej używać, ani poznawać, ani mieć z nią jakikolwiek kontakt. Nie wiedziałem dlaczego ale wiedziałem, że jest nie dla mnie. Jakiś rok przed napisaniem tej książki po raz pierwszy przeczytałem o niej książkę. Zaczęło się od tego, że zainteresował mnie temat Tulp. Z powodu mojej samotności postanowiłem zbadać temat trochę bardziej, po chwili pojawiły się serwitory i przez przypadek zobaczyłem jakąś książke na temat magii chaosu. Ogarnęła mnie nieodparta potrzeba przeczytania jej. Tak po prostu. „Magia chaosu” Phila Hine okazała się naprawdę dobą książką. Nie była żadną księgą czarów choć zawierała kilka „przepisów”, była świetnym wprowadzeniem do tej magii bo głównie opisywała czym ona jest. Magia chaosu jest naprawdę wspaniała, jej motto „nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone” już mówi o jej potencjale. Tak naprawdę jest ona bardzo podobna do NLP (programowanie neurolingwistyczne) ale w przeciwieństwie do NLP korzysta ona w dużej mierze z energii pochodzącej z zewnątrz zamiast z wewnątrz nas. Gdybyś kiedykolwiek chciał zacząć zabawę z magią to polecam właśnie magię chaosu, jest bardzo praktyczna, rzeczywista i ma ogromną moc. Nie poznawałem innych magii ale myślę, że dość trudno jest znaleźć książkę, która nie jest zwykłą księgą czarów, lub taką, która nie jest napisana przez osobę ignorancką. Magia jest potężnym narzędziem, ale też bardzo niebezpiecznym. Możesz nią polepszyć swoje życie, zmienić i osiągnąć właściwie wszystko co chcesz. Wydaje się nawet być prostsza niż zwykła praca nad sobą i samorozwój. Dla ego jest bardzo wygodną sprawą, nie powoduje jego niszczenia, a daje mu namiastkę mocy i władzy. Jednakże zabawy z demonami mogą się źle skończyć jeśli nie ma się odpowiedniego doświadczenia. Można zostać przez nie opętanym, albo w lżejszej wersji możemy ściągnąć na siebie różne nieszczęścia. Magia nie jest zła, jest wspaniałym narzędziem, ale należy podchodzić do niej z ostrożnością i szacunkiem. Nigdy nie żartuj z prawdziwej magii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz